یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: رسانه‌های بیگانه برای اینکه مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند و سطح مشارکت را به صورت محسوسی کاهش دهند، دست به هر دروغ پردازی و شایع پراکنی می‌زنند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، با اشاره به اینکه ۸ تیر روز سرنوشت سازی برای ملت می‌باشد، اظهار داشت: هشتم تیر ماه روز بزرگی در تقویم سیاسی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: ملت ایران با شکوه و شور خاصی در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و به نامزد اصلح ریاست جمهوری رای مثبت می‌دهند و امیدواریم مردم در انتخاب خود با دقت و آگاهی کامل عمل نمایند.

استاد حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: یک کاندیدای اصلح و انقلابی و توانمند کسی است که در مسیر ولایت فقیه و همچنین در مسیر خدمت به مردم قدم بردارد، بنابراین باید از میان نامزدهای مورد نظر شخصی را انتخاب کنیم که دارای این خصوصیات باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، با تأکید بر اینکه بسیاری از رسانه‌های دشمن در تلاش هستند که سطح مشارکت مردم را کاهش دهند، ابراز کرد: رسانه‌های بیگانه برای اینکه مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند و سطح مشارکت را به صورت محسوسی کاهش دهند، دست به هر دروغ پردازی و شایع پراکنی می‌زنند بنابراین مردم باید به خوبی مراقب سیاه نمایی دشمنان این انقلاب و ملت باشند.

حجت الاسلام محمودی، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری یک وظیفه ملی و اسلامی نهفته است، بنابراین نباید به بهانه‌های واهی از صندوق‌های رأی دوری کنیم و خدای نکرده این انتخابات را تحریم نماییم، زیرا تحریم انتخابات به نوعی پیروزی جنگ روانی دشمنان قسم خورده این نظام محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر از حدی باشد که انتظار داریم، بی‌شک این امر خود زمینه‌ساز امنیت بیشتر در بخش‌های مختلف می‌شود و بالعکس اگر این مشارکت پایین‌تر از استانداردهای معمولی باشد باید منتظر جنگ روانی دشمن در روزهای آینده باشیم، پس برای رهایی از توطئه و دسیسه دشمنان روز جمعه همه با هم با حضور در پای صندوق های رأی، حماسه دیگری را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha