یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
نوراباد

حوزه/امام جمعه نورآباد گفت: شهید رئیسی، یک شخصیت انقلابی با هویت مشخص و آرمان خواه بود که در سطح بین الملل از هویت انقلابی به‌خوبی دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مراسم گرامیداشت چهلم شهدای خدمت و سالروز شهادت شهدای هفتم تیر روز گذشته با شرکت قشرهای مختلف مردم در مصلای نماز جمعه نورآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه نورآباد در این مراسم با تجلیل از شخصیت و خدمات شهید رئیسی، تواضع ستودنی، دغدغه حل مشکلات کشور و محرومان، امیدواری به آینده، مردم داری و پیرو ولایت بودن را از خصوصیات بارز این شهید عنوان کرد و اظهار داشت: شهید رئیسی منزلت بین المللی نظام را معطل نگذاشت و روند رشد کشور را ادامه داد.

وی افزود: فهم سیاسی بالا و منطق گفت‌وگو با کشورهای جهان، از شهید رئیسی یک دیپلمات تاریخی برای کشورمان ساخت.

امام جمعه نورآباد، با بیان اینکه در جریان تبلیغات انتخاباتی در حق این شهید مظلوم ناسپاسی شد، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی، یک شخصیت انقلابی با هویت مشخص و آرمان خواه بود که در سطح بین الملل از هویت انقلابی به‌خوبی دفاع کرد.

حجت الاسلام خانی، با بیان اینکه شهید رئیسی دستگاه محاسباتی مسئولان را به روز رسانی کرد، یادآور شد: شهید جمهور، یک ائتلاف قلبی و وحدت گفتمانی را در کشور شکل داد که باید از آن صیانت شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha