یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
اوقاف و امور خیریه

حوزه/ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با صدور بیانیه ای از مردم استان‌ خواست تا با حضور پرشور پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات، برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار کشور عزیزمان بیفزایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با صدور بیانیه ای از مردم استان‌ خواست تا با حضور پرشور پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات، برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار کشور عزیزمان بیفزایند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است. «مقام معظم رهبری(مدظله العالی) »

انتخابات یادگار ماندگار امام راحل، مظهر مردم سالاری دینی، جلوه حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش و نماد قدرت ملی است.

اینک که پس از شهادت مردمی‌ترین، محبوب‌ترین، فعال‌ترین، کارآمدترین و انقلابی‌ترین رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، لازم است همگان جهت ایجاد امید برای علاقمندان و حامیان انقلاب و نیز ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی ملت بزرگ ایران با انتخاب فردی معتقد به مبانی انقلاب، مردم دوست، استکبار ستیز، خدمتگزار، شجاع، جهادی، دلسوز، جدی‌ در خصوص منافع ملی و نداشتن تعصبات جناحی، برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار کشور عزیزمان بیفزاییم.

لذا همه با هم سر صندوق‌های رای حاضر شده و با رای خویش به فرد اصلح، ادامه دهنده راه امامین انقلاب‌ و شهدای بزرگوار بویژه رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی عزیز، سیدالشهدای خدمت باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha