یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166652
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹
انتخابات

حوزه / امام جمعه الیگودرز گفت: انتخابات موجب حفظ منافع ملی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام مهدی سرلک امام جمعه الیگودرز در پیامی از مردم برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

(انَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی‌ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ)؛

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید. (سوره مبارکه نساء/آیه ۵۸)

بعد از حادثه غم‌بار پرواز اردیبهشت و شهادت رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، آیت‌الله شهید رئیسی، اکنون در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز قرار داریم، انتخابی که می‌تواند تضمین‌کننده پیشرفت کشور و آینده‌ای روشن برای فرزندان این مرز و بوم باشد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ از اهمیت بالایی برخوردار است و یک فرصت ویژه برای کشور ماست که اگر به خوبی و با حضور پرشور و حماسی مردم برگزار شود، ضمن ارتقاء عزت‌ و عظمت و اقتدار ملی، قطعا دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران و نظام اسلامی در پی دارد.

همچنین در سطح بین المللی و معادلات جهانی موجب حفظ منافع ملی و تثبیت عمق راهبردی ایران در منطقه و جهان می‌باشد.

از طرفی انتخابات خوب با مشارکت بالا موجب ظهور و بروز ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی کشور و ملت و رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی خواهد شد که نتیجه آن شیرین کامی مردم است و این مهم با انتخاب اصلح یعنی روی کارآمدن رئیس‌جمهوری فعال، پرکار، پرتلاش، آگاه، کارآمد، معتقد به مبانی انقلاب، دارای برنامه مدون و کارنامه موفق و سابقه اجرایی، تحقق پیدا خواهد کرد.

اینجانب ضمن اظهار ارادت قلبی از عموم مردم عزیز و همشهریان خوبم در شهرستان الیگودرز، شهرها، بخش‌ها و روستاهای تابعه به‌ویژه از رأی اولی‌های عزیز دعوت می‌نمایم تا همگام با سراسر میهن عزیزمان با هدف تحقق ایران قوی ضمن حضور حماسی و مشارکت حداکثری، بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه امامین انقلاب و دیدگاه مدبرانه نائب امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح، زمینه روی کار آمدن دولتی خدمتگزار برای پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان ایران اسلامی و انقلابی را فراهم نمائیم.

"والعاقبة للمتقین"

هفتم تیرماه ۱۴۰۳
مهدی سرلک
امام جمعه شهرستان الیگودرز

الّلهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَـ الْفَرَج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha