یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
خلیل رضایی

حوزه/ رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: با حضور ۲۸۰۰ نفر از ناظرین توانمند و آموزش دیده در سطوح مختلف به عنوان چشم بینای نظام امر نظارت بر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خلیل رضایی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با حضور ۲۸۰۰ نفر از ناظرین توانمند و آموزش دیده در سطوح مختلف به عنوان چشم بینای نظام، امر نظارت بر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی انجام و همانند گذشته با رعایت دقیق قانون وفق مقررات از آرای مردم صیانت و حفاظت خواهند نمود.

رضایی افزود: جهت اطمینان بخشی به این مهم، برای هر شعبه اخذ رأی ۳ الی ۴ نفر ناظر آموزش دیده، مجرب و مسلط بر قانون انتخابات درنظر گرفته شده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری و با اعلام ستاد انتخابات کشور، تمهیدات لازم جهت حضور نمایندگان کاندیداها در همه شعب اخذ رأی فراهم گردیده است.

رضایی اضافه کرد: هم‌چنین با توافق صورت گرفته، نمایندگان نامزدها می‌توانند از ابتدا تا انتهای روز اخذ رأی در جریان همه فرآیندهای انتخابات تا تجمیع آراء در محل فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها حضور داشته باشند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر یادآور شد: ضمن تشکر از سایت‌های خبری محلی به منظور تشویق و ترغیب مردم در خلق حماسه دیگر و مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود، انتظار داریم از هرگونه گمانه زنی، اعتماد زدایی نسبت به عوامل دست اندرکار انتخابات پرهیز و همچنین از نشر و بازنشر مطالب غیر مستند، حاشیه دار و حتی نظرسازی‌ها در فضای مجازی خودداری نمایند.

رضایی تأکید کرد: همان طور که در مطالب قبلی هم به استحضار مردم رسید، طبق اصل ۹۹ قانون اساسی شورای نگهبان و هیأت‌های منتسب به آن بر همه فرایندهای انتخابات از جمله تعیین معتمدین هیأت‌های اجرایی، تبلیغات نامزدها و حتی توزیع ملزومات انتخابات نظارت مستمر و دقیق داشته که این مهم تا روز اخذ رأی و حتی شمارش و تجمیع آراء هم ادامه دارد و تلاش خواهیم نمود امانتدار آرای مردم بصیر و عزتمند ایران اسلامی که به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس است، باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha