یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی از مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی از مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است. (امام خامنه ای)

ضمن پاسداشت مقام رفیع شهدای خدمت، رئیس جمهور شهید، وزیر امور خارجه و همراهان شهیدشان و در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری بر این باوریم که انتخابات فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته‌های ملت شنیده شود و اراده دولت‌ها برای تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

انتخابات یکی از صدها برکات انقلاب اسلامی است که از جمله شاخص‌ مهم مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود و برای تحقق مردم سالاری دینی لازم است که در انتخابات مشارکت جدی داشته باشیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید نموده‌اند، شرکت در انتخابات یک وظیفه‌ شرعی است و به لحاظ مسئولیت فردی و اجتماعی نیز شرکت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

هشتم تیرماه۱۴۰۳ فرصتی برای ثبت پیروزی بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار ایرانیان و میعادگاه غلبه بصیرت، امید و آرمانخواهی ملت خداجوی ایران بر عملیات روانی و تبلیغات منفی استکبار و صهیونیسم جنایتکار در ترویج ناامیدی، انفعال و بی تفاوتی است.

سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن دعوت مردم فهیم لرستان به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری از خداوند منان، پیروزی و سرفرازی ملت بزرگ ایران را خواستار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha