شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
3

حوزه/ فرماندار رودسر تصریح کرد: تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه امروز همه ماست و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که از جمله عوامل ارتقاء‌بخش سرمایه اجتماعی نظام اسلامی تلاش برای افزایش مشارکت مردم است، ابراز داشت: برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام همه اقشار مختلف مردم مسئولیت دارند تا در انتخابات هشتم تیرماه حضوری فعال داشته باشند.

وی افزود: دشمنان ما همواره به دنبال دلسرد کردن و کاهش حضور مردم در انتخابات هستند و لذا در این باره مسئولیت همه ما برای آگاهی بخشی و تشویق مردم به مشارکت دو چندان است و باید تلاش کنیم که حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات مانند آنچه که در گذشته شاهد بودیم در این دوره نیز رخ دهد.

حیدری همچنین با تأکید بر این که تلاش برای تحقق حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی و از مهم ترین وظایف همه ماست، خاطرنشان کرد: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هر فرد با هر گونه ظرفیت و توانایی که دارد شهروندان را به تأثیرگذاری و مشارکت در سرنوشت خودشان ترغیب کند.

وی ادامه داد: تمام برنامه ریزی ها مربوط به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر آماده شده و نیز ۱۸۲ صندوق اخذ رأی در چهار بخش این شهرستان ۱۲۵ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار و ۱۲۲ شعبه روستایی و ۶۰ شعبه شهری در شهرستان رودسر پیش بینی شده تا مردم آرای خود را به صندوق های رأی بریزند.

فرماندار رودسر در خاتمه گفت: انتظار داریم مردم رودسر همچون گذشته در پای صندوق رأی حضور پیدا کنند و برگ زرینی در تاریخ حمایت و مشارکت در سطوح مختلف به خصوص در عرصه سیاسی در شهرستان رودسر به یادگار بگذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha