دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
1

حوزه/ استاندار گیلان گفت: مردم بصیر و آگاه ایران حقیقتاً قدردان خدمت‌گزاران مخلص خود هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، اسدالله عباسی در نشست هم‌اندیشی قهرمانان و رؤسای هیأت‌های ورزشی استان گیلان با اشاره به این که یکی از وظایف دولت، توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های مختلف است، اظهار داشت: دولت سیزدهم در توجه به ورزش و قهرمانان ورزشی اهتمام ویژه‌ای داشتند و این امر امیدوارم در دولت چهاردهم نیز ادامه داشته باشد.

وی همچنین تاکید بر لزوم توجه ورزش همگانی در جامعه افزود: جسم باید با اندیشه و روح همراهی کند و بهترین امر برای تحقق این کار توجه به ورزش است زیرا این مهم منجر به شادابی می‌شود.

عباسی با اشاره به این که گیلان سرشار از استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است، گفت ورزشکاران و جوانان ما در میادین مختلف ورزشی به خصوص در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی خوش درخشیدند و ما به آنها افتخار می‌کنیم و به طور حتم ملت ما نیز زحمات ورزشکاران خود را قدردان هستند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران با تلاش خود پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز در می‌آورند از این‌رو ملت ما و مسئولان به وجود شما افتخار می‌کنند.

استاندار گیلان همچنین در ادامه صحبت های خود حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده قدرت برتر در عرصه جهانی دانست و گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس خون‌های زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده تا ذره‌ای از این خاک به دست دشمنان نیفتد لذا انتظار داریم نخبگان عرصه ورزش مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

وی با بیان اینکه مردم این استان در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری به طور یقین حماسه خواهند آفرید، گفت: امروز در نظر قدرت نظامی و علمی در جهان برتر هستیم ولی امروز قدرت برتر در همراهی مردم است لذا مردم در انتخابات هشت تیر حماسه آفریدند و امیدوارم در ۱۵ تیر نیز حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

عباسی با بیان اینکه نباید بگذاریم مسیر هدایت کشور از راه شهید رئیسی دور شود، گفت: مردم ما قدردان خدمت‌گزاران مخلص و صادق هستند و این را در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت به خوبی به دنیا نشان دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha