پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ |۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 11, 2024
رشت

حوزه/ استاندار گیلان گفت: خدمات دولت سیزدهم تا روز تحلیف رئیس جمهور منتخب با قوت ادامه دارد و ما نباید حتی یک روز را هم در خدمت به مردم از دست بدهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، اسدالله عباسی طی سخنانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان با اشاره به اینکه به لطف الهی بیش از هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی، عمرانی و اقتصادی در گیلان به بهره برداری رسیده است، به برخی از خدمات دولت سیزدهم اشاره نمود و گفت: شهید رئیسی، امیر عبدالهیان، نورانی، انصاری و دیگر شهدای خدمت نشان دادند می‌توان در راه خدمت به مردم شهید شد.

وی افزود: طی چهار ماه گذشته سه انتخابات را در سلامت و امنیت کامل برگزار کردیم و حتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست بازشماری برخی از صندوق‌ها را داشتند که بخوبی و درستی انجام شد و این امر نشان می‌دهد تمامی مسؤولان مرتبط با برگزاری انتخابات در صحت و سلامت کامل برای برگزاری انتخابات تلاش کردند.

استاندار گیلان یکی از اهداف دولت سیزدهم را خدمت به مردم تا روز تنفیذ رئیس جمهور منتخب برشمرد و بیان کرد: از روز شهادت شهید جمهور تا به امروز و بنا بر فرمایش صریح رهبر عزیزمان، خللی در اجرای تعهد برنامه‌ها و تکمیل پروژه‌های عمرانی با درایت سرپرست ریاست جمهوری خللی وارد نشد و امور استان و کشوری به خوبی انجام شد.

عباسی با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از اقدامات دولت سیزدهم در سال سه سال گذشته و همچنین دوران کوتاه بعد از شهادت آیت الله رئیسی ابراز داشت: برخی از پروژه‌ها مثل تالار مرکزی رشت، هتل حیران و کتابخانه رشت با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دولت گذشته افتتاح شدند، ولی با نواقصی مواجه بودند که در دولت سیزدهم تمامی نواقص آن برطرف شد.

وی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم در کشور تا روز تحلیف رئیس جمهور با قدرت انجام می شود، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت از عملکرد دولت سیزدهم نهایت تشکر را داشتند و این خدمات باید تا روز تحلیف رئیس جمهور منتخب انجام شود و هیچ عذری در کوتاهی مدیران پذیرفته نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha