یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
1

حوزه/ قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: شهید رئیسی شخصیت والایی بود که عمیقاً به تفکر و مبانی انقلاب اسلامی باور داشت و در راستای تقویت آن عمل می کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، جعفر صباغیان طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد با بیان اینکه دعای خیر محرومان و نیازمندان اصلی‌ترین عامل موفقیت در این نهاد است، ابراز داشت: وجود همکارانی که شبانه روز برای خدمت محرومان تلاش می کنند عامل دیگر موفقیت این نهاد است.

وی افزود: حمایت خیّرین و نیکوکاران، گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری، همکاری مؤثر و نگاه دلسوزانه مسئولان از دیگر عواملی است که به عملکرد کمیته امداد قوام می دهد.

صباغیان با بیان اینکه شهید جمهور ما همواره در تمام دوران خدمت نسبت به رفع نیازهای محرومان دغدغه خاصی داشتند و لقب «سید محرومان» برازنده ایشان بود، به انتخابات مهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تأکید کردند که باید به کاندیدایی رأی داد که تفکر و مبانی انقلاب را قبول دارد و نسبت به فلسفه وجودی تشکیل نظام و تفکر بنیادی مکتب اسلام قرابت داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی حقیقتاً این گونه بود و ضمن باور عمیق به اندیشه و مبانی انقلاب اسلامی در مسیر تقویت و تبیین آن ها کوشید و در عرصه عمل نیز هیچ گاه از خدمت رسانی صادقانه به مردم و به خصوص محرومان غافل نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha