شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
ایلام

حوزه/ استاندار ایلام گفت: حقیقتاً دولت سیزدهم تحولات بزرگی در عرصه آب‌رسانی به روستاهای کشور رقم زد که این ها باید به درستی برای آحاد جامعه اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا طی سخنانی در نشست نهضت آب‌رسانی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه بسیج سازندگی سپاه پاسداران و آبفای استان در بحث نهضت آب‌رسانی به مناطق محروم استان، ابراز داشت: مجموعه بسیج سازندگی سپاه استان عملاً نشان داد که به‌صورت جهادی پای‌کار خدمت‌رسانی به مردم هستند که از مصادیق آن قرارگیری ایلام در ردیف سه استان برتر کشور در برنامه پیشرفت طرح نهضت آب‌رسانی به مناطق محروم استان است.

وی افزود: عملکرد این قرارگاه در نهضت آب‌رسانی، در مقیاس ملی بسیار خوب بوده است و خوشبختانه طرح نهضت آب‌رسانی در استان پیشرفت بسیار خوبی داشته که باید این موفقیت ها که عمدتاً در دولت سیزدهم رخ داده را به شکل درستی اطلاع رسانی کرد.

استاندار ایلام همچنین گفت: با مشارکت آب فاضلاب استان و قرارگاه بسیج سازندگی سپاه پاسداران، طبق برنامه زمان‌بندی با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان به ۱۲۸ روستا آب‌رسانی شود که تاکنون عملیات آب‌رسانی به ۵۱ روستا تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند و تا پایان سال ۵۴ روستای دیگر که پیشرفت فیزیکی آن‌ها بیش از ۷۰ درصد است تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: در طول ۴۳ سال پس از انقلاب به حدود ۷۷ درصد روستاهای استان آب‌رسانی شد اما در طول سه سال عمر فعالیت دولت سیزدهم به ۱۳.۵ کل روستاهای استان آب‌رسانی شد.

بهرام نیا در ادامه با بیان این‌که تحول خوبی در حوزه آب‌رسانی به روستاهای استان به همت بسیج سازندگی سپاه استان انجام شده است، گفت: در ابتدا تعداد روستاهای استان که در طرح جهاد آب‌رسانی قرار گرفت ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان بود که با رایزنی‌های صورت گرفته این تعداد روستا به ۲۰۰ مورد افزایش و اعتبار لازم نیز به بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha