چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
1

حوزه/ فرمانده سپاه استان ایلام از انعقاد تفاهم نامه ساخت مسکن در مناطق محروم این استان با همکاری سپاه، کمیته امداد و دیگر نهادها و ارگان های خدمت رسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار صادق حسینی طی سخنانی در جلسه امضای تفاهم‌نامه ساخت مسکن محرومین ابراز داشت در راستای کمک و کاهش هزینه‌های ساخت منازل محرومین تفاهم‌نامه چهارجانبه بین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه برای طراحی نقشه و نظارت بر ساخت منازل محرومین از خدمات رایگان مهندسین خیّر بسیجی در مناطق شهری و روستایی استفاده خواهد شد.

همچنین در این جلسه که معاون امور عمرانی استانداری ایلام، مدیران کل راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، راهداری و حمل نقل جاده‌ای، محیط زیست و سایر ادارات و همچنین اعضای هیأت اندیشه ورز و مسئولین کارگروه‌های تخصصی بسیج مهندسین عمران و معماری حضور داشتند، در خصوص نحوه ارتقاء خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در حوزه آب شرب، حمل و نقل پایانه‌ای، نظافت شهری، محیط زیست و سایر موارد بحث و تبادل نظر شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در خاتمه از برگزاری یادواره شهدای بسیج مهندسین در مهرماه سال‌جاری خبر داد و گفت: نقش مهندسین بسیجی و گردان‌های مهندسی رزمی در دوران دفاع مقدس یک نقش مهم و تاثیرگذار است که بایستی در قالب کارهای فرهنگی و یادواره‌های شهداء برای نسل‌های بعدی بازگو شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha