یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ایلام

استاندار ایلام تصریح کرد: هم حضور حداکثری و هم انتخاب اصلح در انتخابات روز جمعه کلیدی است و باید به هر دو موضوع به طور خاص توجه و عنایت داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حسن بهرام‌نیا طی سخنانی در مراسم سالروز آزادسازی مهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تأکید بر این نکته که یادمان مقدس قلاویزان قدم‌گاه ۶ هزار شهید از سراسر کشور است، اظهار داشت: این که حضرت آقا تأکید فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، کم‌تر از شهادت نیست، وظیفه ما را در این امر مهم بسیار سنگین می کند و هر کسی که در این راه قدم بردارد شک نکند که از خدای شهیدان بالاترین اجر و پاداش را دریافت خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بحث حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ایلام بار دیگر با مشارکت بالا در انتخابات، نقش خود را به‌خوبی ایفا خواهند کرد و ولایت‌مداری و عشق به ولایت و انقلاب را اثبات می‌کنند.

بهرام‌نیا با بیان این که انتخابات مظهر اقتدار ملی است و هر قدر این انتخابات پرشور و باشکوه‌تر باشد اقتدار کشور در همه حوزه‌ها ارتقا می یابد، افزود: هم حضور حداکثری و هم انتخاب اصلح در انتخابات روز جمعه کلیدی است و باید به هر دو موضوع به طور خاص توجه و عنایت داشت.

وی ضمن تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، بر انتخاب اصلح نیز تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب شاخص‌های نامزد اصلح را در ویژگی‌هایی نظیر اعتقاد قلبی به نظام، کارآمد بودن، خستگی‌ناپذیر بودن و استفاده صحیح از ظرفیت‌های کشور عنوان کردند که این ویژگی‌ها باید مدنظر همه رای‌دهندگان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha