چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
1

حوزه/ معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حمایت از تولیدات دانش بنیان در اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، دکتر پیمان صالحی طی سخنانی در نشست بررسی روش‌ها و راهکارهای بهره برداری از ماده ۱۳ قانون جهش تولید دانش بنیان که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد، با بیان این که فعالیت های پژوهش محور و تحقیقاتی در حوزه تولیدات دانش بنیان باید توسعه یابد، اظهار داشت: دولت سیزدهم در مسیر جهش تولید دانش بنیان حرکت کرد و این مساله جزو اولویت های آن بود.

وی همچنین با بیان اینکه توجه به تولیدات دانش بنیان برای رسیدن به جهش ضرورت دارد، افزود: علمی پایه کردن واحدهای صنعتی و تولیدی پایداری و بهره وری را افزایش می‌دهد.

صالحی با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه، بیان داشت: ارتباط ملموس صنعت و دانشگاه می‌تواند ظرفیت‌های یکدیگر رو به بهره وری و تکامل برساند.

وی با تأکید بر این که گیلان در حوزه دانش بنیان ظرفیت‌های خوبی دارد، گفت: فعال سازی ظرفیت‌های دانش بنیان گیلان با پیوند صنعت و دانشگاه امکان پذیر است.

معاون پژوهشی وزیر علوم با اشاره به حرکت‌های خوب فعال سازی تولید دانش بنیان در دولت سیزدهم بیان داشت: نگاه دانش بنیان و علمی در همه مسائل راهگشا است و فقط در حوزه تولید خلاصه نمی‌شود که در این راستا گام‌های خوبی در دولت سیزدهم برداشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha