دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 1167770
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
علیرضا رحیمی

حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با تصریح بر ضرورت مقایسه عملکرد دولت های مختلف در نهضت مدرسه سازی تأکید کرد: آمار بیانگر نقش آفرینی مثبت دولت سیزدهم و شخص شهید رئیسی در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، در آیین افتتاح کارگاه نوساز هنرستان حضرت ولی عصر (عج) قم و همزمان با آیین تحویل ۹۵۰ کلاس درس در سراسر کشور، اظهار کرد: خدمات ارائه شده در این زمینه به مردم و دانش آموزان نباید در کارزارهای انتخابی گُم شود.

وی با اشاره به لزوم مقایسه عملکرد دولت های مختلف در عرصه جهاد مدرسه سازی خاطر نشان کرد: ساخت هشت هزار مدرسه در قالب احداث، تکمیل، مقاوم سازی و تجهیز حدود ۳۳ هزار کلاس درس در سه سال فعالیت دولت سیزدهم، امری است که با کوشش ها و مجاهدت های فراوان به دست آمده است و شاید تنها گفتنش ساده باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم همچنین خواستار تداوم خدمات دولت بعد به قشر کمتربرخوردار شد و گفت: طبق فتوای رهبر معظم انقلاب، حضور حداکثری پای صندوق های رأی، واجب عینی است؛ ضمن آن که رأی دادن به اصلح نیز بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

رحیمی با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی ادامه داد: گام های بلند و محکم رئیس جمهور شهید در عرصه مهم آموزش و پرورش، هیچ گاه از یادها محو نخواهد شد.

وی همچنین از همه هموطنان خواست با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی در تاریخ پانزدهم تیر ماه، به تداوم خدمت رسانی دولت بعدی در عرصه مهم جهاد مدرسه سازی کمک کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha