شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
اجتماع بزرگ علویون خلخال برگزار شد + تصاویر

حوزه/ همزمان باخجسته سالروز عید سعید غدیر خم، عید اکمال دین و عید امامت و ولایت، اجتماع بزرگ علویون خلخال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، در مراسم اجتماع بزرگ علویون خلخال که عصر سه شنبه پنجم تیرماه ۱۴۰۳ با عنوان مهمانی بزرگ عید غدیر خم در خیابان کارگر شمالی شهر خلخال و با حضور هزاران نفر از اهالی مومن ،متعهد، ولایی و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد ،برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت شعر، سرود ،مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت و شعرای آیینی اجرا شد.

در این مراسم امام جمعه خلخال در سخنانی با پرداختن به اهمیت واقعه غدیر حضور هزار آن نفر از اهالی خلخال دراین‌مراسم را نتیجه وجود محبت باطنی حضرت علی (ع)در دلهای مردم و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اعلام کرد.

حجت الاسلام سید رضا قدسی گفت: مبادا روزی دل‌های ما را از محبت امام علی (ع) و اهل بیت جدا کنند چرا که در روز قیامت همه انسان‌ها را با نام امام آنها خواهند شناخت.

امام جمعه خلخال با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه هشتم تیر ماه امسال مردم را به حضور گسترده و مشارکت بالا دراین انتخابات برای تقویت اقتدارکشور و ارکان نظام اسلامی دعوت کرد.

همچنین به همت دست اندرکاران برگزاری مراسم به خصوص اداره تبلیغات اسلامی،گروه‌های جهادی بسیج، شهرستان از میدان آزادی تا محل اجتماع علویون خلخال از مهمانان مراسم در موکب‌های برپا شده در طول مسیر با شیرینی ، شربت و همچنین غذاهای گرم و سرد پذیرایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha