شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
تصاویر/ دیدار غدیری هیئت های مذهبی با امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: محبت امیر المومنین علی (ع) نشانه ایمان و کفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم هیئت های مذهبی شهر گناوه امروز با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه کرامت و به ویژه عید غدیر خم بیان داشت: نقش هیئت های مذهبی بسیار مهم است و همه ما و شما وظیفه جهاد تبیین داریم به ویژه در مسئله بسیار مهم غدیر که به فرموده رهبر انقلاب باید غدیر را عاشورایی برگزار کنیم، چراکه غدیر یکی از نعمت های الهی است.

امام جمعه گناوه ادامه داد: در حکمت ۴۵ نهج البلاغه امام علی علیه السلام می فرماید: با شمشیری که در دست من علی است، اگر خوشوم (نوک بینی)مومن را بزنم تا نسبت به علی بغض بورزد چنین چیزی اتفاق نمی افتد، چرا که بغض علی در دل مومن جایی ندارد. همچنین می فرمایند: اگر تمام دنیا را بر سر منافق بریزیم که محبت علی را در دلش جای دهد، چنین چیزی اتفاق نمی افتد، لذا محبت و دوستی علی علیه السلام نشانه ایمان و بغض و کینه علی(ع) نشانه نفاق انسان است.

امام جمعه گناوه با اشاره به واقعه مباهله افزود: به برکت خون شهدا و جمهوری اسلامی امروز کشور ما علوی و حسینی است و افزایش جمعیت کل شیعیان از سال ۱۳۵۷ و پیروزی انقلاب از ۷۰ میلیون در طول این چهل سال حیات با برکت انقلاب اسلامی به ۴۰۰ میلیون گواه این موضوع بوده و این کشور،کشور اهل بیت است.

حجت الاسلام رکنی حسینی در پایان همه را دعوت به حضور در انتخابات سرنوشت ساز و بسیار مهم ۸ تیر نمود.

مدیحه سرایی و اهدای عیدی امام جمعه از دیگر بخش های این برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha