شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
خوی

حوزه/ همزمان به دهه امامت و ولایت و روز غدیر خم جشن یک کیلومتری در شهر خوی و جشن های متفاوت دیگری در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، همزمان با روز غدیر و همزمان با سراسر کشور جشن بزرگ غدیر در نقاط مختلف شهرستان خوی و روستاها و شهر های اطراف این شهرستان به صورت مردمی با شور و نشاط مثال زدنی برگزار شد.

در شهر خوی خیابان انقلاب میزبان جشن یک کیلومتری غدیر بود که از صبح علی الطوع همزمان با عید سعید غدیر خم جشن"مهمونی غدیر" با پخت ۱۶۰ دیگ غذا برای ۲۰ هزار شهروند توسط بیش از ده هیئت و گروه جهادی و غرفه های متفاوت فرهنگی و اجتماعی و اجرای برنامه مفرح برای کودکان و بزرگسالان، قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ... در امتداد خیابان انقلاب برگزار شد.

در روزهای امامت و ولایت و غدیر خم شهر خوی غرق در شادی بود

در این جشن بیش از ۳ تن برنج در قالب بیش از ۱۶۰ دیک برنج طبخ و در بین نیازمندان و در مناطق محروم شهر خوی و اهالی ۱۰ روستا توزیع شد و در چارچوب این جشن ۲۲ غرفه فرهنگی توسط گروه‌های مردمی برپا شده وخدمات فرهنگی باموضوع و محوریت غدیر و با با حضور کارشناسان و طلاب به مردم ارائه شد

در این جشن خیابانی گروه های مختلف مردمی برنامه‌ مختلف فرهنگی وهنری با موضوع غدیر را اجرا و این وعید بزرگ را جشن گرفتند

در شهر فیرورق نیز مردم و هیئات مذهبی و تشکلات دینی این شهر دست همت بالا زدند و خاطره ای زیبا در غدیر به نمایش گذاشتند و جشن متفاوتی را نسبت به سال های قبل برگزار کردند.

در روزهای امامت و ولایت و غدیر خم شهر خوی غرق در شادی بود

روستاهایی نظیر بدل آباد و دیگر روستاها هم سعی کردند جشن بزرگ غدیر خم را با حضور اهالی برگزار کرده و در سرور و شادی بزرگترین عید اسلامی شریک و سهیم باشند.

در روزهای امامت و ولایت و غدیر خم شهر خوی غرق در شادی بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha