یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
تصاویر/ بازدید مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های از مرکزرسانه و فضای مجازی در حوزه علمیه

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با اشاره به اجرای طرح «حجره هنر» با حفظ و محوریت هویت طلبگی، گفت: بایستی دائم هویت طلبگی را در هنرمندان و رسانه‌ای های حوزوی تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در جریان بازدید حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه از این مرکز با اشاره به اهتمام جدی به مسأله آموزش، گفت: آسیبی که در فضای مجازی وجود دارد ناشی از عدم ارتقای سطح سواد رسانه حوزویان است.

بیشتر بخوانید:

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با اشاره به اجرای طرح «حجره هنر» با حفظ و محوریت هویت طلبگی، اظهار کرد: طلبه‌های بسیاری در قالب طرح «حجره هنر» آموزش‌های رسانه‌ای را گذرانده اند و تقریبا هر ماه در استان‌ها نیز دوره‌هایی داریم.

وی با تاکید بر این که تمام آموزش‌ها با محوریت هویت طلبگی ارائه می شود، تأکید کرد: بایستی دائم هویت طلبگی را در هنرمندان و رسانه‌ای های حوزوی تقویت کنیم.

ببینید:

فیلم بازدید مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌ از مرکز رسانه و فضای مجازی

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با بیان اهمیت اخلاق در رسانه، خاطرنشان کرد: ما در دوره‌ها سواد رسانه، مهارت کنشگری و اخلاق در رسانه را مطرح می‌کنیم.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه ادامه داد: تلویزیون اینترنتی حوزه بیش از ۳۰ برنامه زنده در طول ماه دارد و مورد استقبال قرار گرفته است.

ببینید:

تصاویر بازدید مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌ از مرکز رسانه و فضای مجازی

ساماندهی فعالان فضای مجازی حوزوی از دیگر محورهای سخنان حجت الاسلام والمسلمین رستمی بود و در این رابطه گفت: به جد پیگیر شبکه سازی هستیم و با اعطای مجوز به فعالان فضای مجازی از طریق کمیسیون اعطا و سامانه‌ای که آماده کرده‌ایم فعالان فضای مجازی ساماندهی می شوند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه افزود: جلسات متعدد مشترک با صداوسیما داشته ایم و برای بهتر شدن روابط و فعالیت‌های مشترک با این نهاد الحمدلله قدم‌های مؤثر، مناسب و خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha