یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه/ سردار الهی گفت: پلیس لرستان برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل را دارد و رسالت خود را به خوبی انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران با دعوت از مردم ولایی و انقلابی لرستان برای حضور گسترده در پای صندوق های رأی، بیان داشت: مردم مؤمن و همیشه در صحنه لرستان بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان خواهند زد.

وی با بیان اینکه دشمن در سال‌های بعد از انقلاب به دنبال ایجاد فتنه انگیزی برای ناامن کردن کشور بوده و هست اظهار داشت: به لطف پروردگار، بصیرت مردم و رهبری های خردمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره نقشه ها و توطئه های دشمنان شکست خورده است و روز به روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه امنیت از ارکان مهم برای برگزاری انتخاباتی سالم است، افزود: فرماندهی انتطامی و پلیس لرستان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور فراهم نموده و برای این امر برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha