یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
شهدای خدمت

حوزه / امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه به واسطه برخورداری از رهنمودهای ولایت فقیه و پشتیبانی ملت، می‌توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، گفت: با همراهی مردم می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد که برعکس آن نیز صادق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امام جمعه خلیل آباد در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و چهلم شهدای خدمت در بردسکن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، بهترین راهکار برای مقابله با دشمنان گرگ‌صفت انقلاب اسلامی را مقاومت دانست و اظهارداشت: مردم باید در انتخابات پیش‌رو نهایت دقت را داشته باشند و متوجه باشند سربازی ولایت امانتی مهم است که از شهید جمهور به یادگار مانده و باید دقت کنیم آن را به چه کسی می‌سپاریم.

وی با بیان اینکه به واسطه برخورداری از رهنمودهای ولایت فقیه و پشتیبانی ملت، می‌توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، افزود: با همراهی مردم می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد که برعکس آن نیز صادق است.

حجت الاسلام دستجردی، با بیان حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، گفت: کسانی که معتقد به نظام، انقلاب، ولایت فقیه و رهبری هستند باید در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح، ابراز کرد: همه ما نسبت به انتخاب خود باید پاسخگو باشیم و انتخاب اگاهانه همراه با مشارکت حداکثری باعث پیشرفت کشور و بازدارندگی دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha