یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام عرب خالص

حوزه/ زمانی که حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی کم رنگ باشد، دستاویزی برای فتنه انگیزی برای دشمنان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، با بیان این که انتخابات مظهر انتخاب یک جامعه است، اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اولا بتوانیم سرنوشت خوبی برای خود و کشورمان رقم بزنیم و ثانیا به دشمنان قسم خورده این آب و خاک و کشور بفهمانیم که ما مردم ایران پای کشورمان ایستاده ایم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: یکی از عرصه های که انسان می تواند در جامعه تاثیر گذار باشد توجه و حضور چشمگیر در عرصه انتخابات است، که با ایفای نقش در این امر مهم می توانیم اثرات مطلوب و بسیار مناسبی در جامعه و زندگی مردم داشته باشیم، چرا که این عرصه نقش مستقیمی با سرنوشت جامعه و جان و مال مردم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص، گفت: با برگزاری انتخابات و انتخاب فرد اصلح ما تصمیم می گیریم که چه کسانی در سیاست های کشور در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، هنری، اقتصادی سرنوشت جامعه نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: امروزه شرایط جامعه بگونه ای است که دشمنان قسم خورده نظام در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، و زمانی که حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی کم رنگ باشد، دستاویزی برای فتنه انگیزی برای دشمنان خواهد بود. اما با حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات می توانیم یک سرنوشت خوب برای خودمان رقم بزنیم و به دشمنان قسم خورده این نظام و این آب و خاک بفهمانیم که همه ملت ایران پای کشورمان ایستادیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha