یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
علی ملکوتی

حوزه/ نماینده مردم شریف آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان ­رهبری از مردم برای حضور درپای صندوق های رأی در روز جمعه 8 تیر ماه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مردم شریف آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری از آحاد مردم ایران جهت شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور در پای صندوق های رأی در روز جمعه 8 تیر ماه دعوت کرد که متن آن به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بزرگوار ایران اسلامی

آذربایجانیان شریف و غیور

ان شاء الله به یاری خداوند متعال روز جمعه هشتم تیرماه با حضور گسترده خود در پای صندوق های اخذ رأی، موجبات رضایت حضرت حق، پیامبر اعظم(ص)، ائمه اطهارسلام الله علیهم، روح بلند امام امّت و شهدا را فراهم خواهیم کرد. بی تردید مشارکت عظیم و خداپسنده مردم شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب کاندیدای اصلح با مدّنظر قراردادن شاخص های بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، یأس و نا امیدی دشمنان را موجب شده و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون را به ارمغان خواهد آورد.

از برادران و خواهران گرامی ام در سراسر میهن اسلامی بویژه آذربایجان سرافراز خواستارم تا با حضور فشرده خود و انتخاب کاندیدای اصلح، ضمن عمل به تکلیف شرعی، دینی و میهنی خود و با امید و اتّکال به رحمت و فضل الهی، نقش ارزنده خود را در رقم زدن آینده ای بهتر برای کشور و فرزندان برومند آن، ایفاء نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

علی ملکوتی

نماینده مردم شریف آذربایجان شرقی

در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha