یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166633
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
تصاویر / برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بهار

حوزه / امام جمعه بهار، گفت: حضور گسترده، انتخاب خوب و همبستگی و اتحاد مردم، باعث یأس دشمنان خواهد شد و پیروز این میدان مردم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار پس از شرکت در انتخابات، در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مردم ایران، مردمی حماسه سازند و از اول انقلاب تا امروز شاهد دموکراسی بی‌نظیر در این کشور هستیم.

وی افزود: مردم پای آرمان‌های امام و شهدا ایستادند و بارها آن را به رخ جهانیان کشیده‌اند و این قدرت ایران و مقاومت و قدرت بی‌نظیر ولایت مداری است که در دنیا صدای آزادی را طنین انداز کرده است.

امام جمعه بهار، با بیان اینکه امروز روز حماسه، شور و شعور است، ابراز کرد: مردم با حضور انقلابی، حماسه‌ای بی‌نظیر خواهند رقم زد و با انتخاب خوب خود، اسلامیت را تحقق خواهند بخشید.

وی تأکید کرد: آنچه امروز شاهد هستیم، اتحاد، انسجام، همبستگی، ولایت مداری و حرکت در مسیر آرمان‌های امام و شهداست.

حجت الاسلام مصباح خاطرنشان کرد: امروز مردم شهرستان بهار همگام با سایر مناطق کشور با حضور خود در پای صندوق‌های رأی، پیام پایداری انقلاب را به دنیا ارسال می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب و آنچه که باعث رقم زدن مقاومت در عالم است، به واسطه این شعور و حماسه رقم خواهد خورد، اظهار کرد: حضور گسترده، انتخاب خوب و همبستگی و اتحاد مردم، باعث یأس دشمنان خواهد شد و پیروز این میدان مردم خواهند بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha