یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
الشّيخ ​نعيم قاسم​

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: پس از گذشت ۹ ماه از بدترین نوع تهاجمات به غزه، مقاومت همچنان استوار و پیروز بوده و خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم بزرگداشت "علی الهادی جمعه" گفت: پس از گذشت ۹ ماه از بدترین نوع تهاجمات به غزه، مقاومت همچنان استوار و پیروز بوده و خواهد بود و ناکامی های رژیم اسرائیل ادامه دارد و فروپاشی های داخلی در همه زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و آموزشی رخ می دهد.

وی افزود: این نشان می دهد که ان شاء الله تعالی مقاومت پیروز است و اسرائیل شکست خورده است و شکست نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای آمریکا و همه حامیانش خواهد بود.

شیخ قاسم تصریح کرد: هیچ امکانی برای پایان دادن به وضعیت کنونی غزه جز با آتش بس و توقف تجاوز وجود ندارد و هر راه حل دیگری که آنها به دنبال آن باشند قابل اجرا نخواهد بود؛ زیرا هر راه حل دیگری به معنای شکست دادن مقاومت با سیاست است، پس از آن که نتوانستند آن را با مقاومت شکست دهند، بنابراین مقاومت گزینه ای جز ادامه در پیش رو ندارد.

وی ادامه داد: مقاومت در لبنان مشروعیت خود را از دستاورد سه گانه یعنی حمایت مردمی، آزاد سازی و پیروزی های پی در پی بر دشمن اسرائیل کسب کرد و این دستاورد ها از مثلث "مردم، ارتش و مقاومت" به وجود آمد.

معاون دبیرکل حزب الله بیان داشت: مقاومت در لبنان در درجه اول میهن پرستانه و ملّی گرا است، زیرا این سرزمین را آزاد کرد و همچنین از برادران خود در برابر یک دشمن حمایت می کند. اگر این دشمن فرصت داشت، همان طور که در غزه اتفاق افتاد، به لبنان تجاوز می کرد.

وی اشاره کرد: ما به عنوان حزب الله اعتراف می کنیم که قوی هستیم و آیا قدرت یک اتهام است؟! آنها می گویند ما بیش از حد لزوم، قوی هستیم! آری، ما با محبوبیت قوی هستیم و با عملکرد شایسته مان قوی هستیم و با فداکاری های فراوانی که برای تقرب به خدای متعال به خاطر انسان و سرزمین و برای جهاد انجام می دهیم، قوی هستیم.

شیخ قاسم در ادامه گفت: هر که قدرت ما را نکوهش می کند به خاطر ضعیف بودن اوست و با این نکوهش قوی نمی شود. میخواهید مثل ما قوی باشید؟ این امر با تکیه بر خارجی ها و با خیال پردازی و با حمله به ما اتفاق نمی افتد. ایده های خود، تصمیمات سیاسی و نحوه عملکرد خود در کشور را مرور کنید.

عضو ارشد حزب الله تأکید کرد: ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که تهدیدات اسرائیل بر ما تأثیر منفی بگذارد، بلکه این امر به ما انگیزه می دهد که آمادگی های احتیاطی بیشتری داشته باشیم. اما اینها تهدیدهای توخالی هستند و اسرائیل با این تهدید کاری نمی تواند انجام دهد، مگر اینکه در میدان به آن دست یابد و اگر به میدان بیاید شکست و خسارت های بیشتری خواهید دید و ان شاءالله گامی بزرگ در مسیر نابودی آن خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
    0 0
    با نوجه به نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونبستی لازم است حماس به مقاومت جانانه خود ادامه دهد