یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در انتخابات چهارهمین دوره ریاست جمهوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در مصلی امام خمینی(ره)، رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه صبح امروز جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در مصلی امام خمینی(ره)، رای خود را به صندوق انداختند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری هم فرمودند عقل، منطق و هویت ایرانی بودن اقتضا می کند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم و در بین کاندیدا ها، به فرد اصلح رای دهیم.

وی تاکید کرد: مردم با حضور در پای صندوق های رای، در سرنوشت خود و مملکت خود تاثیرگزار باشند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به آیه «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ» بیان کرد: هر کدام از ما در برابر سرنوشت خود و مملکت مسئول هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی تصریح کرد: امروز هرکسی عقلانی و منطقی به این قضیه نگاه کند، پی می برد که باید در انتخابات شرکت کند.

وی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات از منظر دین گفت: خداوند متعال در قرآن کریم در توصیف ویژگی مومنان می فرماید: «یُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ» و « فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَاتِ». امروز در مملکت ما مصداق کار خیر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است . خواهش من عبارت است از اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری هم توصیه فرمودند با سرعت و سبقت در این امر مهم شرکت کنند

امام جمعه ارومیه در پایان افزود: ان شاء الله با لطف خداوند تبارک و تعالی، بهترین فرد برای ریاست جمهوری اسلامی انتخاب شود و بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت + عکس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت + عکس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت + عکس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha