یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166742
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: رأی دادن مصداق عمل صالح و نیکو است و مردم ما امروز با رأی خود عملی صالح را در پرونده اعمال خود ثبت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در جمع خبرنگاران با حضور در محل شعبه اخذ رأی مدرسه ابتدایی توحید خرم‌آباد رأی خود را به صندوق انداخت و اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که امروز توفیق پیدا شد تا در جمع مردم خرم آباد حضور یابم و رأی خود را به صندوق بیاندازم.

وی با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و با اشاره به اینکه مشارکت بالا در انتخابات نقش مهمی در عزت روزافزون نظام جمهوری اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: رأی دادن مصداق عمل صالح و نیکو است و مردم ما امروز با رأی خود عملی صالح را در پرونده اعمال خود ثبت خواهند کرد.

امام جمعه خرم آباد گفت: امروز برای رضایت خداوند و با نیت نفع مردم، هم ثواب عمل صالح را می‌بریم و هم در تمام خدماتی که رئیس‌جمهور انجام می‌دهد، شریک هستیم و این صدقه جاریه است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، ابراز کرد: مردم ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی امروز با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha