یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری بعد از شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یکی از استثنایی‌ترین انتخابات در دوران انقلاب اسلامی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز رأی خود را در صندوق آرا که در مسجد جامع سنندج واقع بود، انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری بعد از شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یکی از استثنایی‌ترین انتخابات در دوران انقلاب اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری و پرشور ملت را مایه آبرو و عزت نظام و کشور می‌دانند، بنابراین همه باید برای تحقق این مهم در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: مردم کردستان امروز نیز همانند ادوار گذشته با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی رئیس جمهور اصلح را انتخاب خواهند کرد و امیدواریم که با این انتخاب راه و مسیر شهید رئیسی تداوم یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha