یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
تصاویر/ شرکت سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در انتخابات ریاست جمهوری

حوزه / سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در مسجد صفاری کاشان رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از کاشان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با حضور در شعبه ۷۵ اخذ رأی واقع در مسجد صفاری کاشان رأی خود را به صندوق انداخت.

سرپرست فرمانداری کاشان، پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران ضمن بیان این روز به عنوان یوم الله گفت: عزت و سربلندی کشور در همه عرصه‌ها وابسته به حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه است و امیدواریم مردم در اولین زمان ممکن به شعبه‌های رأی‌گیری مراجعه کنند.

حمیدرضا محمدی فشارکی با بیان اینکه مردم حضور پای صندوق های رای را به تاخیر نیندازند اظهار کرد: حضور باشکوه مردم، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان می‌آورد و از مردم درخواست داریم شرکت در انتخابات را جدی بگیرند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه کار رای گیری در کاشان از نخستین ساعات بامداد امروز ۸ صبح براساس ابلاغ وزارت کشور رسما در ۲۲۲ شعبه اخذ رای آغاز شد گفت :بر اساس گزارشات اولیه حضور مردم دربخش ها ، شهرها و روستاها پای صندوق های رای بسیار خوب و پرشور بوده است .

محمدی فشارکی با بیان اینکه تمام فرایند های انتخابات دراین دوره علیرغم یک انتخابات زودهنگام براساس تقویم وزارت کشور در زمان بندی خودش به خوبی و با کیفیت انجام شده است گفت : در این دور از انتخابات تعامل بسیار خوبی بین اعضاء هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات برقرار است و جلسات کاملا منظم با مصوبات روشن اجرایی شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد : امیدواریم هرآنچه که خیر و صلاح مردم عزیز کشورمان می باشد در این دور از انتخابات رقم بخورد.

انتهای پیام./

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان رأی خود را به صندوق انداخت
+عکس

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان رأی خود را به صندوق انداخت
+عکس

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان رأی خود را به صندوق انداخت
+عکس

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان رأی خود را به صندوق انداخت
+عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha