یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کلهری

حوزه/ امیر سرتیپ دوم کلهری حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی خواند و گفت: انتخابات مظهر اقتدار بین المللی و تعیین کننده قدرت و مقبولیت سیاسی ایران در خاورمیانه و دنیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی در بوشهر، اظهار داشت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشت تیر ماه در حقیقت قدرت مردم، نظام و انقلاب را استوار کرده و دشمنان این مرز و بوم را از درست دستیابی به اهداف مأیوس خواهد کرد.

امیر سرتیپ دوم کلهری، با بیان اهمیت حضور در انتخابات، یادآور شد: انتخابات مظهر اقتدار در عرصه بین‌الملل و تعیین کننده سیاست‌های ایران در خاورمیانه و دنیاست.

کلهری خاطرنشان کرد: در نظام مردم سالاری دینی، نماد حاکمیت مردم، انتخابات است و مردم در سرنوشت خود تاثیرگذارند و با یک انتخاب آگاهانه و اصلح باعث افزایش سرعت پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها، علی‌الخصوص عرصه اقتصاد می‌شوند.

فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب ابراز کرد: این دوره از انتخابات یکی از سرنوشت سازترین رویدادهای پیش روی انقلاب است که می‌تواند این انقلاب را به اوج شکوفایی و بالندگی با هماهنگی سایر قوا و مشارکت مردم برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha