یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: خوشبختانه از همان لحظات اولیه آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور مردم کردستان برای مشارکت در انتخابات بوده‌ایم که این نشان از روحیه انقلابی و ملی مردم کردستان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز جمعه در مسجد جامع سنندج در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: از همه مردم کردستان دعوت می‌کنیم که با حضور پررنگ خود بر این رویداد مهم ملی تاثیرگذار باشند.

استاندار کردستان عنوان کرد: بی‌شک با حضور و مشارکت بالای مردم به ویژه مردمان این خطه می‌توان مسیر پیشرفت را تسریع بخشید.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه از همان لحظات اولیه آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور مردم کردستان برای مشارکت در انتخابات بوده‌ایم که این نشان از روحیه انقلابی و ملی مردم کردستان دارد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه مردم کردستان در بحث انتخابات همیشه پیشگام و پیشرو بوده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه شعب اخذ رای در حال جمع آوری آرای مردمی هستند و تاکنون هیچ مشکل و یا کمبودی در این شعبات دیده نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha