دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 1166776
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر با بیان اینکه هر رای تیری به قلب دشمن است، تاکید کرد: امیدواریم این آرا مردم ما با آگاهی و بصیرت باعث انتخاب فردی شود که ادامه دهنده راه شهیدان و وفادار به آرمان های امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب  باشد و آنها را عملیاتی و اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر صبح امروز پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد شهید رئیسی، اظهار داشت: امروز انتخابات سرنوشت سازی برگزار می شود که می تواند در آینده جامعه اسلامی ما بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، کسانی که علاقه مند به ایران قوی و سرافراز هستند با شور و نشاط پای صندوق های رای بیایند و با این حضور پرشور و حداکثری دشمنان را مایوس و نظام اسلامی را تقویت کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات مایه خوشحالی نیروهای وفادار به انقلاب و علاقه مندان به ایران اسلامی در سراسر جهان می شود.

امام جمعه دیر با بیان اینکه هر رای تیری به قلب دشمن است، تاکید کرد: امیدواریم این آرا مردم ما با آگاهی و بصیرت باعث انتخاب فردی شود که ادامه دهنده راه شهیدان و وفادار به آرمان های امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب باشد و آنها را عملیاتی و اجرایی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha