یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: همه ما افتخار می‌کنیم که در کشورمان انتخابات آزاد برگزار می‌شود و همین انتخابات نشانه مردمی بودن این نظام اسلامی می‌باشد و از سوی دیگر همین انتخابات پرشور قدرت چانه زنی ایران را در مجامع بین‌المللی را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج در سخنانی با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور اظهار داشت: امروز مردم کردستان بار دیگر نشان دادند که در بحث انتخابات همواره پیشقدم بوده و هستند.

امام جمعه شهرستان سنندج تصریح کرد: مردم کردستان با وجود اینکه سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند ولی با این وجود همیشه در عرصه‌های ملی همانند انتخابات حضور پررنگ و تاثیرگذار داشته‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم کردستان با مشارکت بالای خود نشان داده اند که مردمانی مطالبه‌گر و سیاسی و با بصیرت هستند بنابراین از رئیس جمهور آینده انتظار دارند که همواره فردی مردمی، پیگیر و با اخلاص باشد و هرگز با شعار مخاطبین را راضی نکند.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حضور در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه ملی و قانونی و دینی همه ماست بنابراین مردم با حضور خود در این همه پرسی سرنوشت کشور را برای ۴ سال آینده رقم خواهند زد.

امام جمعه شهرستان سنندج افزود: همه ما افتخار می‌کنیم که در کشورمان انتخابات آزاد برگزار می‌شود و همین انتخابات نشانه مردمی بودن این نظام اسلامی می‌باشد و از سوی دیگر همین انتخابات پرشور قدرت چانه زنی ایران را در مجامع بین‌المللی را بالا می‌برد.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه امیدواریم رئیس جمهور آینده کشور فردی دلسوز و مدیر باشد، عنوان کرد: رئیس جمهور باید دوران خدمت خود را وقف خدمت به ملت ایران به ویژه استان‌های محروم و همچنین ایجاد شغل برای جوانان و تحصیل کردگان نماید.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: رئیس جمهوری که امروز توسط ملت ایران انتخاب می‌شود باید از حزب گرایی و منفعت گرایی دوری کند و همواره بکوشد که مشکلات اساسی و زیرساختی کشور را برطرف نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha