یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
image.png

آیت الله فاضل لنکرانی تصریح کرد: هر کسی که انتخاب شود رئیس جمهور همه ملت ایران است و تنها رئیس جمهور یک گروه خاص نیست و این مسئله ای است که باید به آن توجه شود و همه باید بعد از انتخابات زمانی که شورای نگهبان تایید کرد و انتخابات تمام شد تمکین کنند،

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: خدا را شکرگزاریم که واقعا میدان های بسیار بزرگ همچون انتخابات که یکی از میدان های سرنوشت ساز برای انقلاب و کشور است برای ما فراهم کرده است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام ادامه داد: مردم حضور بسیار چشمگیری در انتخابات دارند و رهبری معظم هدایت های بسیار مهم را دارند. در کنار این ها شهادت رئیس جمهور محترم و همراهانشان مصیبت بزرگی بود اما در این مدت کوتاه هم شورای محترم نگهبان و هم مسئولین وزارت کشور و مسئولان اجرایی تلاش خودشان را به احسن وجه انجام دادند.

وی ادامه داد: دعا می کنیم انتخابات خیلی باشکوه و حضور مردم یک حضور دشمن شکن باشد و واقعا دشمن را از همیشه ناامید تر و انقلاب را بیش از گذشته تثبیت و حیثیت این انقلاب را تحکیم بکند و روح مطهر شهدا شاد شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام راحل رضوان الله تعالی علیه نگاهش به ملت ایران است که ببیند ملت برای حفظ این امانت الهی چه می کند، البته بحمدالله ملت در صحنه حضور دارد و آنچه ما دعا می کنیم رئیس جمهوری انتخاب شود که مبانی اصلی انقلاب که مهم تر از همه آن ها حفظ دین و تحکیم دین و خدمت به مردم است بتواند در راس کار قرار دهد و سیاست های کلی امام و رهبری و انقلاب و قانون اساسی را دنبال کند.

وی ابراز داشت: امیدوارم نامزدها واقعا برای خدا آمده باشند و اگر هر کسی رای آورد مسئولیت مهمی را بر عهده می گیرد و نامزدهایی هم که رای نیاوردند خوشحال باشند که تکلیفی ندارند

آیت الله فاضل لنکرانی خاطرنشان ساخت: هواداران نامزدها باید بدانند هر کسی که انتخاب می شود رئیس جمهور همه ملت ایران است و تنها رئیس جمهور یک گروه خاص نیست و این مسئله ای است که باید به آن توجه شود و همه باید بعد از انتخابات زمانی که شورای نگهبان تایید کرد و انتخابات تمام شد تمکین کنند، چرا که واقعا تصمیم اصلی را مردم می گیرند.

در انتخاب رئیس جمهور تصمیم اصلی را مردم می گیرند / همه به قانون تمکین کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha