یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف با بیان اینکه دشمن تلاش دارد صفوف مردم در رأی‌گیری را کوتاه و کوتاه‌تر کند، گفت: دشمن سم پاش است ولی مردم ما سم زدا هستند، دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم است و ولی ما با بصیرت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: از حقایق مهم استقرار سبک زندگی متناسب با آموزه‌های دینی، برنامه‌ریزی در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه اقتصادی است.

وی افزود: معیشت الهی، آسایش توأم با آرامش است ولی معیشت شیطانی یعنی آسایش منهای آرامش.

حجت‌الاسلام عاشوری، امروز را، روز سرنوشت و رزمایش سیاسی برای مردم ایران خواند و گفت: امروز روزیست که حماسه دیگر به دست ملت رقم خواهد خورد و مردم خادم ملت را انتخاب می‌کنند و ان‌شاءالله در این آزمون بزرگ الهی نیز سربلند خواهند بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور باید خادم جمهور باشد و خدمت را وظیفه خود بداند که یکی از صفات بارز شهید رئیسی نیز همین خدمت گزاری بود و همان نیز موجب عزت شهید جمهور میان مردم شد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد صفوف مردم در رأی‌گیری را کوتاه و کوتاه‌تر کند، تأکید کرد: دشمن سم پاش است ولی مردم ما سم زدا هستند، دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم است و ولی ما با بصیرت هستند.

امام جمعه بخش سیراف با اشاره به ۲۵ ذی الحجه روز نزول آیه هل اتی، ابراز کرد: تکامل، تعامل و تعالی در خانواده شکل می‌گیرد و رفتار تربیتی در خانواده بازتاب آن در جامعه اثر گذار است.

وی ضمن تبریک روز شهرداری و همچنین روز قوه قضاییه، شهید بهشتی و شهید رئیسی را الگوی قضات نامید و همچنین شهرداران و دهیاران را به خدمت صادقانه به مردم دعوت و توصیه کرد.

حجت الاسلام عاشوری در پایان از خادمین و تلاش‌گران در برنامه‌های دهه ولایت تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha