یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
محمد حسنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه بدون تردید شهدا بزرگترین برندگان بازی بزرگ دنیا و آخرت هستند، اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین وظیفه ما برای پاسداری و صیانت از خون شهیدان خدمت، شرکت پرشور در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اربعین شهید سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی و دیگر شهدای خدمت در مسجد حضرت ولیعصر(عج) پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، اظهار داشت: تا کسی شایستگی نداشته باشد، شهید نمی‌شود، حتی خانواده شهدا نیز قطعا نزد خداوند مقام بالایی دارند که عزیزشان به شهادت رسیده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه بدون تردید شهدا در بازی بزرگ دنیا و آخرت برنده‌ترین هستند، اظهار کرد: انسان‌هایی که از دنیا می‌روند دو دسته هستند، دسته‌ای که با وفاتشان پرونده اعمال آنها بسته می‌شود و دسته دیگر کسانی هستند که با عروج‌شان پرونده اعمال آنها باز خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیات و روایات، کسانی که پرونده اعمالشان بعد از مرگ باز است چند گروه بوده که شامل صاحبان صدقات جاریه، صاحبان خانواده و فرزندان صالح، دانشمندانی که علم‌شان مفید بوده و نیز شهیدان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی با بیان اینکه پرونده اعمال شهیدان هیچ‌گاه بسته نمی‌شود و روزبه‌روز پربارتر می‌شود، تصریح کرد: به جز شهدا، هر کسی که وارد بهشت می‌شود دوست ندارد به دنیا برگردد، شهدا هم به خاطر لذت و لطف ویژه‌ای که از سوی خدا در هنگام شهادت نصیب‌شان می‌شود دوست دارند بارها و بارها به دنیا بازگردند و شهید شوند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید مصطفوی، گفت: شهید مصطفوی کسی بود که هم فرزند و خانواده صالح دارد، هم در دامان روحانیت پرورش یافته و سابقه خدمتی درخشانی دارد، با قرآن مأنوس بوده و همه این ویژگی‌ها را داراست و به همین دلیل در بهشت برین جایگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز کرد: شهید مصطفوی مورد اعتماد نظام و ارتش بود، همه این شخصیت‌های درجه اول که با او پرواز داشتند از او به نیکی یاد می‌کنند و در این سانحه برای او اشک ریختند.

وی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی خادم بی منت مردم بود، بیان کرد: شهدای پرواز اردیبهشت، چون در راه دین، ناموس، وطن، استقلال ملی و خدمت بی‌منت در راه کشور شهید شدند، برای خدا و بندگانش عزیز هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی اظهار کرد: همه ما در قبال شهدا وظیفه‌ای داریم تا خون آنها پایمال نشود، مهمترین وظیفه ما در حال حاضر برای پاسداری و صیانت از خون این شهیدان به‌ویژه شهدای خدمت، شرکت پرشور در انتخابات است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: شرکت در انتخابات جزو واجبات عبادی سیاسی عینی است، یعنی هرکسی همانطور که باید نمازش را خودش بخواند، باید پای صندوق رأی هم حاضر شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: این حضور در پای صندوق‌های رأی باید درست باشد، رأی سفید مانند خواندن نماز بدون وضو است که هیچ‌گاه ارزشی ندارد.

وی تصریح کرد: انتخاب اصلح آن است که وقتی آمریکایی‌ها نام برنده این دوره از انتخابات را شنیدند، عصبانی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha