یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مروی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی و به واسطه انتخابات، حق تعیین سرنوشت را به ملت ایران بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، امروز جمعه ۸ تیرماه پس از انداختن رأی در یکی از شعب اخذ رأی در حرم مطهر امام رضا(ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و هیئت همراه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حق رای مردم را که توسط حاکمان ستمگر غصب شده بود، به ملت بازگرداند.

وی افزود: حق رأی، یک حق انتخاب خدادادی است که پروردگار به مردم عنایت کرده که برای آینده خود و کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: جامعه‌ای زنده و با تحرک است که از حقوق شخصی و ملی خود دفاع و استفاده کند و اگر غیر از این باشد، آن جامعه دچار خود مردگی شده و این وصف در شان ملت بزرگ ایران نبوده و نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مروی، با بیان اینکه انتخابات از حقوق ملت است و مشارکت در آن موجب انتقال حیات به جامعه می‌شود، ابراز کرد: هر یک رأی، به اندازه خود در آینده، حیات، نشاط و پویایی کشور و جامعه تاثیر گذار است که باید آن را قدر بدانیم.

وی خطاب به رییس جمهور منتخب، اظهار کرد: رییس جمهور منتخب فرصت را برای خدمت هرچه بهتر و فراهم آوردن رفاه و عزت بیشتر برای مردم ایران مغتنم بداند، همانگونه که رییس جمهور شهید اینگونه بود و برای گره‌گشایی از مشکلات و خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم عزیز ایران، مردمی سربلند، شریف و عزتمند هستند، این مردم شایسته بهترین خدمت‌ها هستند اما خدمتی که از رهگذر عزت بگذرد و خدمت عزتمندانه تنها در پرتوی توجه به ارزش‌ها، شعارها و ملاک‌های انقلاب اسلامی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha