یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
شرکت آیت الله عباس کعبی در انتخابات

عضوو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نظام مقدس اسلامی افتخار دارد که پاسدار جمهوریت و اسلامیت است و رای مردم یک رای واقعی است، لذا امروز خیلی از کشورها آرزو دارند که انتخاباتی مثل ایران داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی در حاشیه شرکت در انتخابات در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: در چهلم شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه شهید رئیسی، امروز انتخاب نهمین رئیس جمهور ملت ایران برگزار می شود و این روز تاریخی در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت می شود و آن شاءالله آینده انقلاب اسلامی را تضمین کند.

وی ادامه داد: آنچه که مورد توجه است دو راهبرد پایه ای مشارکت بالا و انتخاب اصلح است. راهبرد مشارکت بالای مردم دارای منطقی است مبتنی بر مردم سالاری اسلامی یعنی حکمرانی مردمی و تضمین جمهوریت برای تحقق اسلامیت نظام.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: نظام مقدس اسلامی افتخار دارد که پاسدار جمهوریت و اسلامیت است و رای مردم یک رای واقعی است، لذا امروز خیلی از کشورها آرزو دارند که انتخاباتی مثل ایران داشته باشند.

وی تصریح کرد: اولویت مشارکت بالا از این جهت قابل توجه است که سرمایه اجتماعی نظام را بالا می برد و ضد انقلاب و معاندان را به انفعال و تناقض می کشاند، لذا ما می بینیم که معاندان و دشمنان انقلاب بین دوراهی تحریم و مشارکت مانده اند چون می بینند مشارکت در انتخابات شاید روزنه ای باشد برای نفوذ، اما از سویی اگر مردم در انتخابات شرکت کنند یک نوع تقویت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: بنابراین هر کسی در انتخابات شرکت کند در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی را تقویت کرده و این حائز اهمیت است.

آیت الله کعبی گفت: راهبرد انتخاب اصلح مبتنی بر این منطق که رئیس جمهور باید مدیر و مدبر باشد و توان بالا در به فعلیت رساندن ظرفیت های گوناگون کشور داشته باشد و بتواند مثل شهید جمهور با ولایت مداری، خستگی نپذیری، پاک دستی، پشتیبانی از جبهه مقاومت، مرزبندی روشن با دشمنان اسلام و ایران و مردم گرایی یک تحول اساسی در کشور ایجاد کند.

آیت الله کعبی: مردم خیلی از کشورها آرزو دارند انتخاباتی مثل ایران داشته باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha