یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166978
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
فرماندار همدان

حوزه / فرماندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه شهرستان همدان تعداد ۳۲۰ شعبه اخذ رأی وجود دارد، گفت: ۲۳۴ شعبه شهری و ۸۶ شعبه روستایی در شهرستان همدان در حال فعالیت هستند که در این راستا، ۵ هزار نفر نیز در حوزه اجرایی، نظارت و امنیت شعب کار اخذ آرا، در حال خدمت رسانی می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان، امروز ضمن حضور در یکی از شعب اخذ رأی، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: در شهرستان همدان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ایمن مبنی بر چهار اصل مدنظر مقام معظم رهبری شامل رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه شهرستان همدان تعداد ۳۲۰ شعبه اخذ رأی وجود دارد، گفت: ۲۳۴ شعبه شهری و ۸۶ شعبه روستایی در شهرستان همدان در حال فعالیت هستند که در این راستا، ۵ هزار نفر نیز در حوزه اجرایی، نظارت و امنیت شعب کار اخذ آرا، در حال خدمت رسانی می‌باشند.

فرماندار همدان، با تأکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات، یادآور شد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی پیام‌های بسیاری برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی دارد، به نحوی که دوستان را دلگرم و دشمنان را مأیوس و سرخورده خواهد کرد.

گفتنی است فرماندار همدان از تعدادی از شعب اخذ رأی در سطح شهرستان همدان نیز بازدید و در روند انجام کار قرار گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha