یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام مرادی

حوزه / حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه ناظران انتخابات از افراد دارای سابقه در امر برگزاری انتخابات هستند، گفت: در ایام پیش از برگزاری انتخابات، دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری برای این افراد برگزار شده تا با روند برگزاری به صورت کامل آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام مرادی رئیس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: به تناسب هر یک از شعب اخذ رأی بین یک تا چهار ناظر حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ناظران انتخابات از افراد دارای سابقه در امر برگزاری انتخابات هستند، گفت: در ایام پیش از برگزاری انتخابات، دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری برای این افراد برگزار شده تا با روند برگزاری به صورت کامل آشنا شوند.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه سامانه ناظر مردم به منظور ثبت گزارش تخلف‌های انتخاباتی دایر است، ابراز کرد: این سامانه امروز مجدد به روز رسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته تاکنون گزارش تخلفی از طریق این سامانه ثبت و اطلاع رسانی نشده است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان، تصریح کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز بدون هیچگونه خللی آغاز شده و در حال برگزاری و به شکل آنلاین روند آن قابل رصد است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha