یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مجموع ۵۸۰ هزار نفر واجد شرایط رأی در استان بیش از ۲۸۸ هزار و ۹۳۷ نفر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که معادل بیش از ۴۹.۳ درصد افراد واجد شرایط رأی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید جواد هاشمی‌ مهر رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات گفت: در ابتدای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمار واجدان شرایط رای در کهگیلویه و بویراحمد ۵۲۳ هزار نفر اعلام شده بود، اما بعد از ساعت ۲۲ به بعد سامانه وزارت کشور آمار استان کهگیلویه و بویراحمد را ۵۸۰ هزار نفر اعلام کرد.

هاشمی مهر اضافه کرد:از مجموع ۵۸۰ هزار نفر واجد شرایط رأی در استان بیش از ۲۸۸ هزار و ۹۳۷ نفر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که معادل بیش از ۴۹.۳ درصد افراد واجد شرایط رای است.

وی افزود: هنوز آمار میزان رأی ۲ شهرستان در استان تجمیع نشده است که با اعلام آن، آمار نهایی آرای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص می شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کار شمارش آراء که تمام شود به وزارت کشور ارسال و بعد از تایید به استان اعلام می شود.

هاشمی ابراز کرد: رای گیری در ۸۳۵ شعبه اخذ رای در استان در کمال آرامش و امنیت کامل انجام و ساعت ۲۲ شب گذشته به پایان رسید.

وی ادامه داد: مردم به شایعات توجه نکنند و آمار اصلی و نهایی از طریق وزارت کشور اعلام می شود.

حدود ۱۵ هزار نفر در قالب ۸۳۵ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار فرآیند برگزاری و کار اخذ رأی از واجدان شرایط رأی دادن را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha