یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از مردم ایران به‌ویژه این استان گفت: پیروز انتخابات، انقلاب و مردم و شکست خورده اصلی دشمنان و کشورهای استعمارگری هستند که به‌دنبال تضعیف ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان بوشهر، اظهار داشت: انتخابات نشان از مردم سالاری دینی در نظام حکمرانی ایران است و هر فردی از مردم ایران، یک معمار سیاسی بر اساس آموزه‌های اسلامی و هویت ملی برای نظام است.

وی افزود: حضور و مشارکت حماسی در انتخابات موجب اقتدار بین المللی و ایجاد مولفه قدرت ملی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: از اولین دقایق آغازین رأی گیری، حضور و مشارکت مردم بسیار خوب بوده و با توجه به شرایط جوی در استان بوشهر این مشارکت از غروب بیشتر بود که تا ساعت ۲۴ افزایش سطح مشارکت را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سلامت و رعایت استانداردها، نظارت‌های خوب و تجربه کافی در برگزاری انتخابات موجب شده انتخابات در فضای بسیار قانونمند و با اجرا و نظارت فوق العاده انجام شود.

نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمینه ارتباطات الکترونیک و هوشمند در سامانه جامع انتخابات و مدیریت نرم افزاری به خوبی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تقدیر از مردم ایران به‌ویژه استان بوشهر، ابراز کرد: پیروز انتخابات، انقلاب و مردم و شکست خورده اصلی دشمنان و کشورهای استعمارگری هستند که به‌دنبال تضعیف ایران هستند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات یادآور شد: این زحمات شما عبادت الهی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha