یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان با تاکید بر اینکه باید در میدان انتخابات با تمام ظرفیت وارد شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با تلاش و تبیین رخ خواهد داد و حوزه‌ های علمیه در این زمینه می‌توانند تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت زینب س دیلم با اشاره به نقش طلاب در افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: شرکت پرشور مردم در انتخابات باعث استحکام نظام و ناامید شدن دشمنان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان با تاکید بر اینکه باید در این میدان با تمام ظرفیت وارد شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با تلاش و تبیین رخ خواهد داد و حوزه‌های علمیه در این زمینه می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی افزود: اگر حوزه علمیه تأثیرگذار نبود این همه هجمه و توطئه بر علیه آن نمی‌شد و لذا حوزه علمیه خواهران نیز باید در تمامی عرصه‌های علمی بینشی فرهنگی در جامعه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبلیغ جبهه انقلاب به صورت شبانه روزی فعالیت داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی بیان داشت: ما برای معرفی نامزد های جبهه انقلاب و معرفی و تبلیغ جبهه انقلاب اسلامی به مردم ترس و ابایی نداریم.

وی با بیان اینکه در نوع نگاه دو نفری که به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافته اند دو نگاه و بینش وجود دارد، اظهار داشت: یک نگاه، نگاه به سمت بیرون و غرب است که معنای ما نمی توانیم را القا می کند به جامعه و یک نگاه نیز امید و رویکرد آن اتکا به داخل و جوانان انقلابی است و ما برای معرفی هر دو نگاه، آسیب‌ها و محسنات این دو نگاه به مردم باید تمام تلاشمان را بکنیم. باید ضعف جبهه مخالف و افرادی که متکی به غرب هستند را در اداره مملکت و دولت را بدون سیاه نمایی و تخریب به مردم بیان کنیم و قوت نگاه متکی به جوانان و قدرت جبهه انقلاب در اداره کشور را به مردم بیان کنیم.

امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: نمونه فعالیت‌ های یک نیرو و دولت انقلابی همین دوره ۳ ساله رئیس جمهور شهیدمان است که با تلاش‌هایی که داشت هم در حوزه داخلی و هم عرصه بین المللی ایران را به یک تراز خوب رساند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تاکید کرد: ما به عنوان حوزه علمیه در دفاع از جبهه انقلاب و نفی جبهه مقابل هیچ ترس و ابایی نداریم و در این مسیر با تخریب و سیاه نمایی نیز مخالف هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی نوع برخورد افراد در این انتخابات را آمادگی آنها برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) دانست و عنوان داشت: امروز نعره های دشمنان انقلاب و جبهه مخالف را ببینید که به میدان آمده اند این فریادها و نعره ها نشان می دهد که دست آنها از بیت الملل کوتاه شده و نمی توانند در جامعه اثرگذار باشند و خوب می دانند با آن سابقه ی خراب و پرونده سیاهی که دارند در بین مردم جایگاهی ندارند و می خواهند با تبلیغات واهی بار دیگر به قدرت برگردند.

وی تاکید کرد: در دوره انتخابات قبل این هجمه و تلاش برای رسیدن دوباره به قدرت را نداشتند چون به زعم خودشان طوری برنامه ریزی کرده بودند که این نظام و دولت شهید رئیسی بیش از ۴۰ روز دوام نخواهد آورد ولی ملاحظه کردیم که با تلاش های شبانه روزی شهید عزیز و سایر شهیدان خدمت و همراهان وی در دولت اینگونه نشد و مکر بدخواهان نظام جمهوری اسلامی نتیجه ای جز رسوایی خودشان نداشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر با تمام توان در این عرصه وارد خواهند شد و برای مشارکت حداکثری و پیروزی جبهه انقلاب در این مسیر نهایت تلاش خود را خواهند کرد.

انتهای پیام/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha