یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: صاحبان اصلی انتخابات در کشور ملت ایران می‌باشند و کسی حق ندارد این انتخابات را به سود خود مصادره نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت شهرستان بانه با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار داشت: صاحبان اصلی انتخابات در کشور ملت ایران می‌باشند و کسی حق ندارد این انتخابات را به سود خود مصادره نماید.

امام جمعه شهرستان بانه افزود: انتخابات یکی از افتخارات ایران در منطقه می‌باشد به نحوی که علیرغم شایعه پراکنی و جنگ رسانه‌ای که دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای درباره انتخابات دیروز آغاز کرده بودند، همه دیدیم که این انتخابات با سلامت کامل برگزار شد تا جایی که حتی یک رأی نیز جابجا نشد و این نشان داد که انتخابات در ایران به صورت واقعی و درست و با مدیریت کامل مردم و مسئولان اجرایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید سطح مشارکت مردم در انتخابات بالاتر از میزان مذکور باشد، خاطرنشان کرد: در انتخابات دیروز بسیاری از بزرگان از میزان شرکت کنندگان رضایت چندانی نداشتند، البته باید عللی برای این کاهش مشارکت در نظر داشت با این وجود امیدواریم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت مردم بیشتر شود زیرا هرگاه مشارکت مردم رشد و نمود بیشتری پیدا کند، از آن سو شاهد تضعیف دشمنان این نظام و انقلاب خواهیم بود.

ماموستا خدایی ادامه داد: بی‌توجه بودن به انتخابات و منفعل عمل کردن در این زمینه به نوعی ظلم به خود و کشور و هموطنان می‌باشد، چرا که انتخابات حق مسلم هر ایرانی می‌باشد و قهر با صندوق‌های رأی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی ابراز کرد: صندوق‌های رأی و این همه پرسی برای آینده ما مهیا شده، بنابراین کسی که به آینده خود و فرزندان خویش اعتقاد دارد و اهمیت می‌دهد، باید در این انتخابات و دیگر انتخابات‌ها حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بانه تصریح کرد: امیدواریم جمعه آینده که دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، آن دسته از کسانی که در دوره اول شرکت نکرده‌اند حضور یابند و مشارکت خوبی را در این انتخابات رقم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha