یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مرکز مدیریت حوزه

مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از مدیران استانی خواست در فرصت باقیمانده تا برگزاری مرحله دوم انتخابات، نسبت به اعزام مبلغین برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به محضر رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله‌تعالی، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم‌الشان راحل و شهدای گرانقدر خصوصا شهدای خدمت با توجه به برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، از حضور مردم بصیر و علاقه‌مند به ایران قوی و سرفراز که با فاصله حدود چهل روز از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی، شهید آیت‌الله رئیسی رحمه‌الله واقع شد، قدردانی و تشکر وافر می‌نمایم.

انتخابات نماد اصلی مردم ‌سالاری دینی و تبلور اراده مردم در صحنه سیاسی کشور است. بخش قابل توجهی از مردم عزیزمان علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و فشارهای خارجی، در جمعه گذشته پای صندوق‌های رای در سراسر کشور حاضر شدند و باری دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند. با همه این اوصاف یک گام دیگر تا مشخص شدن چهاردهمین رییس جمهور ایران اسلامی هنوز مانده است که در این برهه حساس نکات ذیل تقدیم می‌شود.

1- برای تحقق مطلوب گام دوم انتخابات و تبلور عزم عمومی و ملی برای مشارکت حداکثری لازم است همه مجموعه‌های حوزوی، طلاب، فضلا، اساتید و بخش اداری به صورت فوری و جهادی در هفته پیش‌رو تلاش مضاعف خود را به صورت مجازی و میدانی و با استفاده از همه ظرفیت ها برای بالا بردن مشارکت عمومی و تبیین شاخص های انتخاب اصلح بکار گیرند.

2- همه مدیران استانی در فرصت باقیمانده تا برگزاری مرحله دوم انتخابات، نسبت به اعزام مبلغین برای دعوت از مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه برنامه‌ریزی نمایند.

3- از همه علمای بلاد کثر الله امثالهم و چهره‌های شاخص حوزه‌های علمیه استدعا دارم با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و حوزوی جریان دعوت به حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب اصلح را یاری رسانده و در این راستا از همه امکانات کمال بهره را ببرند.

4- لازم است در این شرائط که دشمنان ایران اسلامی عزیزمان چشم به اختلافات و نزاع های داخلی بسته اند همه آحاد کشور خصوصا عزیزانی که شعارها و آرمان های انقلاب را وجهه ی همت خود قرار داده اند از هر گونه مسئله ی تفرقه انگیز بپرهیزند و یکصدا عموم مردم را برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم و انتخاب اصلح دعوت کنند.

در پایان از خداوند متعالی عزت و سرفرازی جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه‌ها به ویژه انتخابات آینده خواستارم و از ساحت مقدس ربوبی دوام صحت و سربلندی رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی را طلب می‌کنم.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha