یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
11

حوزه/ در پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی بر ضرورت اهتمام و تلاش همه جانبه دولت چهاردهم مبنی بر تقویت بنیه معیشتی مردم و حل مشکلات آن‌ها تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در پیام مشترکی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آمده است: هشتم تیرماه بار دیگر مردم انقلابی، مؤمن و ولایت مدار استان مرکزی با حضور پرشکوه و گسترده خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار سرزمین آفتاب رقم زدند.

در ادامه این پیام آمده است: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه منتخب مردم به عنوان ریاست جمهوری را سنگین‌تر می‌کند و دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه معیشتی مردم و توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی به‌کار بگیرد.

همچنین در بخش دیگری از این پیام ضمن گرامیداشت یاد شهید رئیسی و شهدای خدمت، از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان شامل فرمانداران، بخشداران و اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و نامزدها و حامیان آنان تقدیر و تشکر شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha