یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پیام مشترکی با اشاره به برگزاری دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری، از مردم استان برای حضور پرشور در دور دوم و نهایی این انتخابات در روز ۱۵ تیر دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پیام مشترکی با اشاره به برگزاری دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری، از مردم استان برای حضور پرشور در دور دوم و نهایی این انتخابات در روز ۱۵ تیر دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

«الشُّکرُ أحَدُ الجَزاءَینِ» سپاسگزاری، خود یک پاداش دادن است. امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام

اینک و با پایان دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری وظیفه خود دانسته از یکایک مردم عزیز، غیور و متدین استان سمنان که با انگیزه‌ای الهی و اراده‌ای مستحکم، در صحنه مهم انتخابات حضور یافتند صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم.

همچنین از کلیه مسئولان، مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش‌های مختلف، رسانه‌ها و خبرنگاران محترم بویژه مدیران و کارکنان رسانه ملی و نیز رؤسا و اعضای ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم و هواداران آنها که زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در این رویداد را فراهم کردند، قدردانی نموده و برای آنان موفقیت و سربلندی ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) را آرزو داریم.

امید آن داریم مردم شریف استان سمنان، این عبادت خالصانه خود را با حضوری دیگر در دور دوم و نهایی انتخابات ریاست جمهوری در جمعه آینده، پانزدهم تیرماه تکمیل نمایند و خداوند متعال دل‌های آحاد ملت ایران را به حرکت در مسیر سرافرازی و اعتلای میهن اسلامی رهنمون فرماید.

در پایان یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه شهید آیت‌الله رئیسی را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال، تداوم خدمت به ملت سرافراز ایران و علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و همراهان ایشان را مسئلت می‌نمائیم.

وَ السَّلامُ عَلی‌ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدی‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha