یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری را در این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز در نشست خبری با اشاره به نتایج چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اظهار کرد: از مجموع ۷۷۲ شعبه اخذ رای استان خراسان جنوبی تعداد کل برگه‌های رای مأخوذ شده ۳۹۱ هزار و ۳۹۲ رای است.

وی با اشاره به وضعیت نامزدها و آرای آنان گفت: سعید جلیلی فرزند محمدحسن حائز ۲۲۵ هزار ۸۲۵ رای و مسعود پزشکیان فرزند حسین حائز ۱۰۲ هزار و ۳۵۴ رای شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین محمدباقر قالیباف فرزند حسین حائز ۴۸ هزار و ۷۴۶ رای و مصطفی پورمحمدی فرزند حسین حائز ۲ هزار و ۳۱۹ رای شده است.

طالبی از مردم بصیر، آگاه، انقلابی و ولایتمدار استان که بار دیگر پیوند مستحکم خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب نشان دادند، و از حضور مسئولانه مسئولان تبلیغاتی همه نامزدها که با رعایت اخلاق و قانون زمینه‌ساز ایجاد رقابتی سالم و پرشور شدند و همچنین از زحمات خالصانه و شبانه‌روزی دست‌اندرکاران انتخابات اعم اعضای ستاد انتخابات و ستاد امنیت انتخابات، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، عوامل اجرایی، ناظرین شعب اخذ رای،حافظان امنیت و اصحابه رسانه و استاندار خراسان جنوبی قدردانی کرد.

گفتنی است، بر اساس اخبار غیررسمی خراسان جنوبی با بیش از ۶۴ درصد بیشترین میزان مشارکت را در بین استان‌ها داشته‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha