یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری، در دیدار با رئیس و معاونین سازمان انتقال خون کرمانشاه

حوزه/ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری، با توجه ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آنچه که امروز در جامعه به ‌ویژه نسل جوان اثرگذار است، فضای مجازی و تبلیغات در آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری صبح امروز در دیدار با رئیس و معاونین سازمان انتقال خون کرمانشاه، وظیفه این سازمان را مهم، حیاتی و سرنوشت‌ساز خواند و اظهار داشت: اهمیت اهدای خون را بیماری که در بیمارستان بستری و محتاج خون است و یا پزشکی که در حال درمان بیمار است و در صحنه حضور دارد، درک می‌کند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به آیه قرآن که «اگر کسی یک نفر را نجات دهد، مثل این است که همه مردم را نجات داده است»، عنوان کرد: باید از روحیه جوانمردی که سرمایه خدادادی مردم کرمانشاه است، برای انجام کارهای عام‌المنفعه و خدمت به مردم بهره جست.

امام‌جمعه کرمانشاه فرهنگ‌ سازی و اطلاع ‌رسانی برای اهدای خون را بسیار ضروری و اثرگذار خواند و گفت: آنچه که امروز در جامعه به ‌ویژه نسل جوان اثرگذار است، فضای مجازی و تبلیغات در آن است، چرا که بخش عمده‌ای از وقت مردم در این فضا سپری می‌شود.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری، با تأکید بر لزوم تولیدات رسانه‌ای هنرمندانه، خاطرنشان کرد: کارهای عام‌المنفعه و حیات‌بخشی مثل اهدای خون، مورد اقبال عموم مردم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha