یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
دیدارمدیر عامل شرکت گاز استان قم با آیت الله اعرافی

آیت الله اعرافی اصلاح الگوی مصرف را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و گفت: فرهنگ‌سازی الگوی مصرف یک رکن مهم است و مولفه آن فناوری های پیشرفته است و باید به آن سمت رفت، این کار در آموزش و پرورش مهم است و حوزه هم وظیفه دارد در بخش های تبلیغی و شبکه های مرتبط این آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی در دیدار مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد در سخنانی گفت: بحث آب، برق و انرژی استان نیازمند یک برنامه ریزی جدی و بلند مدت است.

ببینید:

تصاویردیدار مدیر عامل شرکت گاز قم با آیت الله اعرافی

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: در مباحث مرتبط با تأمین آب استان، ایجاد سد و انتقال آب از دریا هرچه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد همچنان که برخی استان ها انجام داده اند.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید یک نگاه کلان و راهبردی در تامین انرژی استان داشت، خاطرنشان کرد: لازم است از همه ظرفیت های درون استانی و ملی استفاده کرد و طرح ها را پیش برد؛ بسیاری از کشورها انرژی بادی و خورشیدی را دنبال می کنند، ما هم باید با یک جهش به انرژی های تجدید پذیر بپردازیم تا بار مصرف گاز سبک شود.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه هم افزایی و همکاری همه دستگاه های قم برای پیشبرد اهداف کلان استان را ضروری دانست و اظهار کرد: باید ده، بیست مسئله اساسی استان را شناسایی کرد و با کمک استاندار، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و سایر بخش های مربوطه به حل آنها پرداخت.

آیت الله اعرافی اصلاح الگوی مصرف را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و ابراز داشت: فرهنگسازی الگوی مصرف یک رکن مهم است و مولفه آن فناوری های پیشرفته است، فناوری هایی که مصرف را بهینه سازی می کند و باید به آن سمت رفت، این کار در آموزش و پرورش مهم است و حوزه هم وظیفه دارد در بخش های تبلیغی و شبکه های مرتبط این آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را انجام دهد.

در ابتدای این دیدار مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم به بیان گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این شرکت پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha